Written by  2017-03-20

Inauguração do anexo ao Laboratório de Pesquisa e Desenvolvimento em Design e Computação Móvel - Bloco 942-A

O Grupo de Rede de Computadores, Engenharia de Software, e Sistemas (GREat), vinculado ao Departamento de Computação da UFC está inaugurando um novo espaço, anexo ao Laboratório de Pesquisa e Desenvolvimento em Design e Computação Móvel do Bloco 942-A, no Campus do Pici.  O anexo é resultado do convênio firmado entre a UFC, a FCPC e a LG Electronics do Brasil.

Durante a inauguração estarão presentes o Reitor da Universidade Federal do Ceará, Professor Henry de Holanda Campos, o Diretor de Centro de Ciências Professor Raimundo Nogueira da Costa Filho, o Coordenador do GREat, Professor Miguel Franklin de Castro, e a Coordenadora do Laboratório de Pesquisa e Desenvolvimento em Design e Computação Móvel do Grupo de Rede de Computadores, Engenharia de Software e Sistemas (GREat), Professora Rossana Maria de Castro Andrade.  Além das autoridades acima citadas estarão presentes na inauguração o presidente da FCPC, Professor Francisco Antônio Guimarães, membros da LG Electronics do Brasil, membros da administração superior da Universidade Federal do Ceará,

A construção das novas instalações foi viabilizada através da parceria de dez anos de sucesso entre o GREat e a LG Electronics do Brasil. Esta parceria tem sido responsável por significativo fomento na pesquisa e no desenvolvimento de inovações tecnológicas, com foco em aplicações para aparelhos celulares, e pela internacionalização da UFC em parcerias deste gênero com empresas do porte da LG.

As pesquisas desenvolvidas pelo GREat e os projetos em parcerias com as empresas se concentram nas áreas de redes de computadores, engenharia de software, e sistemas multimídias.  O grupo conta com o apoio da FCPC na maior parte dos projetos de parcerias com empresas, tendo papel primordial na viabilização e execução da parte administrativa e financeira desses projetos.

Para maiores informações visite www.great.ufc.br

• kyrie 1

Bonjour ! Mince pas de flux RSS chez vous !
    kyrie 1 http://www.kyrie-1.com

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 14:24 posted by kyrie 1
  • Blondell

With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
    My site has a lot of completely unique content I've either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is
    popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any techniques to help reduce content from being stolen? I'd certainly appreciate it.

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 13:41 posted by Blondell
  • keen uneek sandals

Extraordinarily enjoyable knowledge that you have stated, thanks so much for submitting.
    keen uneek sandals http://www.keenuneeksandals.com

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 12:57 posted by keen uneek sandals
  • Latia

I don't even know how I ended up here, but I assumed this submit
    was great. I do not recognize who you might be however
    definitely you're going to a famous blogger should you are not already.
    Cheers!

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 12:31 posted by Latia
  • adidas yeezy boost

Experts say the ATP punishment too light 3 weeks cannot solve, gaussian psychological problems
    adidas yeezy boost http://www.adidasyeezyboost.us.com

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 12:01 posted by adidas yeezy boost
  • Angeline

This is really attention-grabbing, You are a very skilled blogger.

I have joined your rss feed and sit up for in search of extra of your great post.

Additionally, I have shared your site in my social networks

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 10:27 posted by Angeline
  • Kristeen

I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice,
    keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road.

Cheers

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 09:44 posted by Kristeen
  • Rudolf

Excellent post. I was checking continuously this blog and I
    am impressed! Extremely useful info particularly the last part :) I care for such info a lot.
    I was seeking this certain information for a long time. Thank you and good luck.

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 08:24 posted by Rudolf
  • lebron james shoes

I haven’t checked in here for a while because I thought it was getting boring, but the last several posts are great quality so I guess I’ll add you back to my everyday bloglist. You deserve it my friend ??
    lebron james shoes http://www.lebronshoes.us

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 07:52 posted by lebron james shoes
  • Bennett

Amazing things here. I'm very glad to see your article. Thank you so much and I am having a look ahead to touch you.

Will you kindly drop me a e-mail?

Comment Link Sábado, 22 Julho 2017 07:41 posted by Bennett